Här händer det saker!!

"Råkade" titta ut genom fönstret och fick se,
minst 4 personer kliva ur en bil och skynda sig iväg.
De kom in genom porten & gick snabbt in till grannen, som fört oliv inatt.
Strax efter kom det ut en person, och gick tillbaka till bilen, (då såg jag att han hade pistol & var polis).
Han hade gummihandskar på sig, hämtade fler handskar, och flera pappers-påsar.
Se gick han tillbaka in i lgh.
Utanför stod en annan polis, på vakt.
Undra sa flundra "vad det handlade om"!!
 
Ja, jag gick ner på stan (så jag vet inte vad som hände).
Satt på torget en stund och kolla.
Det var nått "galej" där.
Cirkus "kul & bus", några som dansade mm.
 
Sen tog jag bussen till Torvalla,
jag var kattvakt idag.
Missarna såg ut att må bra. De fick mat & städad låda, så de blev nöjda & glada.
 
Vädret var så pass fint,
så jag bytte om, tog cykeln & åkte över bron, och ut på Frösön.
Cyklade en bit ut på Vallsundsbron, till den lilla ö som finns där, satte mej där en stund & njöt av solen & storsjön.
Härligt.
Och på hemvägen stannade jag på stortorget och köpte en mjukglass, med nötkross.
GOTT, men dyrt!
Kanske det var årets sista mjukglass...
 
Väl hemma,
känner mej ganska trött & slut nu, på allt jag gjort hela veckan.
Så jag har ingen ork lr lust att plocka nått mera nu.
Så nu tar jag ett "brake".
Jag hinner sen....
 
Tack & Hej för denna gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0