FLYTTEN

Idag, den 2:a september 2013,
flyttar jag in i min nya Lya!
 
Ojoj, vad bra det har gått.
TACK Cilla, Sofie, Niklas, Rickard & Jan.
 
Det började mindre bra från början...
(tur jag hade "sinnesrobönen" att ta till).
 
Men det löste sig.
Ändrade planer, blev snabbt lösta.
Jag fick ta bussen in till stan & lgh.
Ringde till Jan och fråga "om" han hade möjlighet att hjälpa till.
Cilla & jag lossa 1:a lasset.
Åkte sen till Jämt Flytt, där mötte Jan upp.
Lastade bussen full, åkte till lgh.
Bar & bar...
(Tack Jan för hjälpen).
 
Nästa sväng, tog det sista.
Sen åkte vi, Jag & Cilla till Jysk.
JAG FICK ETT KÖKSBORD AV CILLA . TACK GUMMAN <3
Vi köpte lite mer också.
 
Åkte sen till Sofie,
hämtade de jag hade där.
Där va då Sofie & Rickard (som precis kommit fr H-dal).
 
Jag, Cilla & Rickard åkte till Lgh,
började bära in.
Sen kom Sofie & Niklas,
vi bar in resten.
Sen åkte vi på Daffys och åt.
Välbehövt.
 
Åter till lgh,
Cilla & Sofie montera ihop stolarna...
Rickard & Niklas jobba med soffan bla. Å så bordet.
Å jag "yra" omkring,
och leta koppar mm så vi kunde få oss en kopp kaffe, Och Banankaka som Cilla bakat.
TACK FÖR ALL HJÄLP MINA FINA FLICKOR, MED RESPEKTIVE <3
 
Jag dammsög och plockade en stund.
Sen bädda jag rent i sängen,
tog sen en härlig dusch.
På med pyjamasen, och TÄNDE NÅGRA LJUS & bara njöt.
 
Är så glad & tacksam,
för den hjälp jag fått & att allt gick så bra.
TACK.
 
Å kroppen,
Ja.............
Det KÄNNS!
 
Hoppas jag kan & kommer sova gott i min nya lägenhet.
NattiNatt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0