En mellan dag!

Det finns bra, bättre & sämre dagar!!
Och idag är en "mellan-dag".
 
Vaknade 4 igen!!
(är såå trött på det, för det är påtok för tidigt, sen blir jag trött igen innan 8!!).
Piss dagar!
 
Ja, jag somna om iaf!
 
Sen klev jag upp innan 8,
ringde till hälsocentralen för att boka tid.
Jag ska gå i samtal..
(önskade att här fanns en "Dr Phil", för han verkar DUKTIG ,och fixar "hjälp" till allt!).
Fast, jag får nöja mej med det som finns. Och hoppas att det är bra.
Prata & reda ut allt behöver jag iaf.
Så att jag kan komma vidare.
 
Tog sen en prommis.
Ca. 40 min, skönt.
 
Men kroppen är inte "okey"!
Förutom "allt de vanliga", så har jag nått med fötterna, skulderbladen, händerna & så den där "ryggen".
Om jag visste VAD det är på hö. sida, som gör såå himla ont!!
(de både värker & svider).
Usch!! Blää.
 
Jag skulle jätte gärna villa boka upp några tider för massage & annan behandling,
men de kostar för mycket.
Hatar att allt ska kosta så f*****banat mycket.
Men jag får önska mej en penga-vinst, så jag kan spendera lite på "välmående".
 
Nu ska jag kila iväg på Yoga Shala,
för ett pass Medicinskyoga.
 
Ha en fortsatt underbar & fin höstdag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0