Det rullar på

Nästan så det rullar för fort!!
 
Idag har det nästan blivit lite för mycket (och jag kände av stressen).
Jag går bara på....
 
Har varit vaken sen 05!,
så jag har hunnit med en del.
 
Gjorde mej iordning för att gå till sjukgymnasten, och sen vidare till gymmet.
Men det blev inget gym!
Trevligt att träffa min sj.gymnast, efter så lång tid.
Och hon ville ju såklart höra hur jag mådde.
Jag drog lite snabbt, vad som hänt.
Och vad jag har kommit på att jag behöver jobba med.
 
Min bröst rygg fick sig en ordentlig genomkörare.
Och hon kände väl, vart det "satt fast".
Hon förstod att jag hade problem.
Hon knäckte på 5 ställen. Använde sen nån "kil", för att få det att "glida isär".
Det kändes både skönt, men ont.
Så jag var ganska öm, då jag gick därifrån.
Därav blev det inget gym.
Sj.gymn sa, - att jag skulle ta det lugnt med träningen idag. Yogan var lagomt.
Så jag gick hem, gjorde nån lätt övning på mattan.
 
Hade tid på mammografin också.
Tänk vad vi tjejer får utsätta oss för...
Stoppa in dattarna där, å klämma åt!
Jaja, men nu är det gjort.
(gjorde 2011 sist, tydligen är det varannat år).
 
Låna några böcker på sjukans bibliotek.
Så himla glad, att den möjligheten finns.
 
Titta in på Shamanens Butik,
och det blev givande!
(berättar mer om det sen).
Det fanns iaf massa spännande där.
Sånt jag vill ha, och sånt jag vill göra...
(gick på bibblan & låna en bok om kristaller).
 
Hem, byta om och iväg på yoga.
Ett pass yinyoga. Såååå skönt.
 
Sen gick jag ner till Sports Gym,
hade bokat in mej på två pass.
Ett nytt, "Sha`bam" (dans, kändes inte så kul/bra, Gjorde för ont i knä & rygg/kroppen)
Så nått mera av det, blir det inte (tyvärr).
Sen avsluta jag med Body Balance. (gick inte så bra ikväll, hade för ont, och jag var ganska trött/slut).
 
Hem, vänta på Sofie & Niklas.
(jag ska få nått) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0