Cilla kommer <3

Idag kommer Cilla å hälsar på.
Och hon ska sova över.
Det ska bli mysigt.
 
Hon kommer vid 11 tiden,
hämtar mej och så åker vi och handlar.
 
Hon skulle på Dollar, Ö&B och så Willys.
Jag passade på att handla jag med. Som vanligt började det ta slut i kyl & skåp...
Sen ska jag bjuda på middag, vi blir Cilla, Sofie, Niklas & jag.
Idag bjuds det på kyckling & ungs bakade grönsaker.
Gott, och nyttigt.
 
Cilla åkte och hälsade på sina kompisar innan middagen.
Och jag var hemma och fixade & trixade.
(kan inte förstå "varför" jag ska bli såå "speedad" av att fixa mat!! Hatar det!!).
Men allt gick bra. Och de tyckte det var gott.
Bra betyg.
 
Sofie & Niklas stanna ett tag.
Jag & Sofie gick till bibblan & lånade ett par böcker.
Sofie har börjar läsa "Grottbjörnens folk", (lånat av mej) och jag hade inte alla delarna.
 
Cilla & jag gjorde inget speciellt. Tog det bara lugnt.
Pratade lite...
Åt hallon & vaniljkvarg, mumma.
Sen somnade Cilla i soffan ;)
Så då tyckte jag det var dags att säga,
"God natt"!
Tack för en mysig kväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0