Å det fortsätter....

Klockan ringer 6!
(önskade att jag vaknade självmant, de skulle kännas bättre).
(har ju vaknat tidigt förut, men bara för att jag SKA upp nu, så sover jag längre!).
Typiskt!
Fortsätter med meditationen.
Förhoppningsvis, kommer det gå bättre och bättre.
En kopp varmt citron vatten på de.
 
4:e morgon promenaden idag.
Gick svängen upp mot Körfältet & mot Solliden.
Det är en lagom sväng. Tar ca. 40 min.
Kaffe då jag kom tillbaka.
Läste en stund.
 
Frukost.
Ringde Akelius ang. TV-boxen.
Ringde Mia sj.gymn och beställde tid, (bröstryggen behöver en omgång!)
 
Ner på gymmet.
Idag var där fullrulle.
Ett gäng PT & instruktörer hade nån träning/genomgång av nya träningsstationen och upplägg för träningspass.
Och jag säger då de. TUR ATT MAN INTE HÖRDE TILL DE GÄNGET!!
För fy, vad de fick kämpa ;)
 
Jag körde mitt eget race!
Uppvärmning = rodd ca. 15 min.
Lätt styrka för armar/rygg
(mina stackars ben, de får inget de).
De får komma sen...
 
Hem, duscha & luncha.
Sen iväg på cykel  till Ica Maxi för att handla.
Ska ha middagsgäster idag :)
Kände mej som en "pack-åsna" när jag for hem.
En stor tung ryggsäck & en full korg med saker!
Jobbigt att handla...
 
Hann med en kort vila/tid för läsning,
innan det var dags för maten.
Idag bjöd jag på kasslergryta, ris, potatis, grönsaker. 
Och lax (till Sofie).
Å jag fick "godkänt".
De tyckte det var gott. Så de kändes bra, kul.
(hatar att laga mat, fattar INTE varför).
 
Sen fick jag hjälp,
Niklas fixa upphängningen för gardinstängerna & nån taklampa. TACK.
Och Sofie fick de svåra uppdraget, med den där "j#####a boxen till TV:n!!
Hon fick ringa å stöka, både hit & dit. USCH!!
Hoppas det kommer funka imorgon. Men TACK för allt idag.
 
Allt drog ut på tiden,
så jag lämna dem där med allt bekymmer.
Å så for jag på gymmet,
för ett pass BODY BALANCE.
Välbehövligt!
(fast de va lite svårt att koncentrera sig).
Å jag åkte ju i sista minut (ca. 10 min innan passet började, så jag cykla/for som en "tok" genom stan!).
Inget trafikvett där inte!!
Fast det gick bra, (denna gång iaf! Ska ta det lugnare i fortsättningen).
 
Så när jag kom hem efter passet,
så kan jag lugnt påstå,
att jag var helt knäckt!
Å så hade jag LYSE i hallen! Tack Niklas.
 
Så det blev dusch, kaffe, CHOKLAD, och sen bara tända ljus & lugn & ro.
Så himla skönt!
 
Tackar för denna dag.
Den blev bra, trots allt!
Nattinatt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0