1:a September

Idag 1:a september, skriver jag kontrakt!
 
Ja, idag får jag tillgång till min lgh.
(Visserligen i 2:a hand, men det är ändå nått).
 
Processen har varit lång och seg.
Troligtvis dels p.g.a semester.
Sen skiljer det sig en aning, mot för tidigare, då jag själv stått som 1:a hand.
 
Men nu är det i alla fall godkänt & klart.
Och jag har fått mina nycklar.
Och tillgång.
SKÖNT.
 
Nått annat som också skiljer sig är:
Att skälva flytten skulle jag velat gjort idag också.
Men så blev det inte...
Fast det har sin logiska förklaring.
 
(men det känns jätte konstigt, att inte börja flytta direkt).
 
Sen blev allt fram skjutet idag.
Tanken var, att jag skulle få tillgång till lgh på förmiddagen.
Kunna köra några saker, handla & stöka på en stund.
Men allt blev försenat, så mina "planer sprack".
Det kändes inte så kul.
Men samma sak där,
"släpp taget", det ordnar sig!
Bara att ladda!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0