Yoga-tisdagen

Så var min yoga-dag här!
(den som innehåller många pass).
 
Första passet (Hathayoga) börjar kl.07:30.
 
2:a gången idag, och det kändes bra idag också.
Såklart tar jag det efter min förmåga.
Vi står ganska länge i positionerna, så jag blir trött i musklerna/benen/armarna mm.
 
Men ett bra & skönt pass.
Och frukosten efter, smakar såå gott.
 
Lite vila, innan nästa pass.
Då är det medicinskyoga.
 
Där är de flesta äldre än mej. Men vad gör de!!
Ett bra pass, för min "gamla/onda/stela" kropp.
Skön omväxling.
 
Hem & luncha.
Vila lite, innan nästa pass.
(idag var Yin-yogan inställd)
 
Så dags för sista passet,
Kundalini-yogan.
Den gillar jag skarpt.
Vet inte varför, men den känns bra.
Och jag känner även glädje av passet.
Och det känns SUPER BRA!
 
Denna yoga, kan vara ganska krävande.
Mycket "eldandning" & annan kraftig utmaning.
Fast, samma sak där. Jag gör det jag kan!
En härlig dag!
Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0