Yoga hela dagen

Idag har jag nog tagit rekord i yoga, 4 gånger!!
Tokigt lr??
 
Börja ju som sagt 7:30 med Hatha-yogan (för första gången & den var bra)
Strax innan lunch, var det Medicinsk-yoga (med fokus på rygg idag)
Kl. 16 var det dags för Yin-yoga, (fortsätter att töja på muskler & leder, för att komma åt bindväven)
Sist men inte minst, Kundalini-yoga (och den gillar jag skarpt. Idag hade vi fokus på magen, ett jobbigt pass)
 
Å jag vet inte hur många gånger jag "somnat till" under vilan/töjningen idag.
Men såå himla skönt, för då har jag nått "avslappningen" & lugnt i sinnet.
Lr så är jag bara, helt slut!!
 
Så ikväll tog jag mej ett hett bad,
välbehövt efter en sådan dag, med massa yoga.
 
(men jag saknar faktiskt massage,
det skulle vara kanon för min hårt utsatta kropp).
 
Tackar mej själv för denna dag.
Och hoppas att det på sikt, är bra för mej & kroppen.
Lyssna på kroppen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0