Jag glömmer så lätt..

Undra hur det kommer bli, då jag ÄR gammal & glömsk!!
Eftersom det är som det är, redan nu..
 
Jaja, jag tänkte prova komma ihåg VAD jag gjorde igår (haha).
 
Min morgonprommis  gick "upp & ner" iaf. (gata upp och gata ner).
Det gick det också.
Tog ca. 45 min.
Skönt.
 
Efter lunch tog jag cykeln en sväng.
Cykla till Lungvik, hade tänkt säga " - Hej" till Marita. Men hon va inte där, just idag, såklart.
 
Tog sen svängen förbi stora kyrkan och fråga om fredags "After work"- meditationerna.
Men det var inget de hade hört nått om!
Synd.
Fast jag fick numret till Prällen, för att höra mej för.
 
Cykla sen vidare bort till Statoil & tillbaka.
Det blev en tur på nästan 8 km.
 
Ett pass yin-yoga blev det också.
Skönt.
Träffa på Åshild.
Nästa vecka har vi återträff i Mindfulnes-gruppen.
 
En timme i gamla kyrkan hann jag också med.
En föreläsning om "Tankar för själen".
Intressant.
 
Träffa Johanna där.
Hon kände också, att det kunde vara något att lyssna på.
Kul att ses.
Vi ska ta en prommis framöver tillsammans.
 
Hem, kände mej ganska nöjd & trött.
Har hunnit med en del.
 
Försökte mest "fokusera" på här & nu, resten av kvällen.
Tankarna jag hade, ville bara glida in på en viss tanke....
Men allt handlar bara om "Att släppa taget".
Lev & låt leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0