Veckans AKTIVASTE dag!

Ring ring, klockan är 06:15!
Kände mej ganska trött. Jag hade nog velat ligga kvar.
Men Hatha-passet drar..
 
Bästa dagen.
Att börja med detta pass. (och sen få gå hem, och äta gröt) Mumma.
Idag fortsatte vi jobba med att öppna upp i bäckenet, och ljumskarna.
Och det behövs!! (efter förra gången fick jag träningsvärk!).
Vi jobbade också med baksidan, och ischias stället. Ömt, stramt!!
Aj,aj.
 
(jag ser/vet, att min stavning inte alltid är som den ska, med de bjuder jag på!!) Hihi
 
Efter frukosten la jag mej att vila, innan nästa pass.
Medicinskyoga.
Det är också skön.Vi jobbar mycket med ryggen, axlar & att öppna upp, och mjuka upp.
 
Efter lunch,
gick jag förbi Sportsgym.
Jag var tvungen att be dem fixa min månads betalning (som såklart va fel!).
Kan inte fatta, att saker måste strula!
Men så är väl livet...
Utmaningar hela tiden ;)
Och inget är omöjligt, "bara olika svårt"!
 
Så ett besök till pappa.
Nu hade han fått byta avd.
Och han var helt annorlunda idag!
Mycket lugnare. (i stort sett som vanligt).
Koll på det mesta. Även om han själv sa, att han skulle glömma mm.
Skönt att se, att det var sån skillnad.
De hade tagit en massa prover. De skulle ha uppsikt på hur mycket han drack. Var nått värde, som va högt.
Rond på torsdag. Får höra mer efter det.
Lycka Till / Krya På Dej
Kram
 
Å så till kvällens sista pass,
Yinyoga & Kundalini.
Skönt att töjja på yinyogan.
Å Kundalinin idag var många nya positioner.
 
Ikväll ringde det på dörren!!
Ingen jag ville träffa...
(så jag var inte hemma)
Tyst som musen ;)
Hihi
(lite pirrigt).
 
Magen knorrar.
Jag är inne på tredje dagen med ett "persilje-avkok", för att rensa min tarm bla.
Har även mixat några gröna smoothies, för utrensning.
Å det enda som jag märker, är att jag kissar mer..
(försöker dricka mer också, för att hjälpa till, med utrensnigen).
Få se vad det blir av de!
Nått bra, hoppas jag.
 
Nä, nu ska jag sova.
(fast, egentligen känner jag mej inge trött, har slumrat flera ggr under dagen)
Men min hjärna, och kropp behöver avkoppling, vila, sömn & återhämtning.
 
Ps/ Nu börjar det BLÅSA igen! Onödigt, min kropp gillar INTE det! Ds/.
Utan jag vill ha,
  Drömmer om de inatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0