Tvinga ut mej

Haha, ikväll såg jag till att jag kom iväg ut, för att göra nått.
 
Jag kan vara "tuff" under veckan.
Se nått som jag säger till mej själv, att
- Det där ska jag gå på.
Sen när dagen kommer, då gör jag inget!
Utan stannar hemma.
Hittar på hur många bra ursäkter som helst.
För att slippa..
 
Men ikväll tog jag mej ut.
För att inse,
att de sket sig!
Ha.
 
Så här var det.
Jag hade sett, att det skulle vara Bluse på Kapten Cook.
Under hela dagen. Från kl. 13-02.
(men jag förstod, att de troligtvis inte skulle spela hela tiden).
Men jag chansade och gick dit vid 19 - tiden.
Å då var de lugnt...
Bara bakrundsmusik (skivor).
Så jag fråga bartendern, när de skulle börja spela.
Och det skulle bli ca. 22.30!!
(då sover ju jag) Hihi.
 
Och att sitta där, utan "live musik",
var INTE vad jag hade tänkt.
Så jag gick hem.
 
Men jag "provade" ju, iaf!
Så de var mitt försök att komma ut, denna gång.
 
Så det blev godis & film-tittande ist.
Lugn, skön hemma kväll.
Me like!
Natti!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0