Tvätt, sen RELAX!

Klockan ställd på 06!
Tid för tvätt.
Lika bra att sätta igång, eftersom jag planerat in en tur till Storsjöbadet & relaxen sen.
Det behövs!! (behöver unna mej nått).
Bra för kropp & sinne <3
 
Tvätta gick bra.
Synd att det bara finns 1 maskin. Det tar ju sån tid.
Mörkt för sig, lika så ljust + träningskläderna, (som inte ska ha nått sköljmedel).
Och ibland nått "extra", typ handtvätt lr liknande.
Hängde sista tvätten i badrummet.
 
Packa badväskan & liten matsäck.
Tog cykeln!! (vill inte gå hem, för då är jag trött, och vill hem fort. Och jag är FÖR SNÅL, för att åka buss).
Men jag cyklade sakta, för de va lite frostigt & vitt på backen. LÄSKIGT!
 
130 rikstaler, (dyrt för mej), men de är väl vad de kostar!
Jag var där före 11, och stanna till 16.
Började ute i bubbelpoolen, skönt. (fast, för mej har den gärna kunnat få vara varmare. Å mössa borde jag ha haft).
Hann med tre sittningar "Aufguss".
Det är nått extra. Med dessa olika oljor/dofter & viftande med handduk.
Prova ett par bastuar till. En med lavendeldoft & avslappningsmusik, rofyllt.
Bubbelpoolen inne är mindre & varmare, och har kraftigare bubblor. (nästan så att man flyter iväg, som en kork!).
En Infraröd-bastu finns också där.
Den testande jag. Den ska vara djupgående, bra för värk bla.
 
Dessa timmar gjorde susen, i kroppen.
Trött, nöjd & belåten cyklade jag hem. (det hade börjat bli skumt). Inge lyse/reflexer hade jag!!  :(
 
Kvällen avslutades i pyjamasen & idol.
(jag hade hunnit "slumra" till en stund innan). Men, de behövde jag säkert.
 
Tack & hej för denna dag
 
(PS/ Idag har Cilla namsdag och jag kom ihåg det!) Imponerande.
Å Sofie & Niklas har "års-dag", (å de kom jag också ihåg)
Sandra & Emil hade sin "års-dag" i tisdags, (å de visste jag också).
Cilla & Rickard har också sin "års-dag" i november. Ganska häftigt, att de har denna månad alla tre!
GRATTIS TILL ER ALLA <3
 
Älskar er, mina fina underbara döttrar.
Ni är de bästa som finns <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0