Träning

Idag tog jag mej en sväng till gymmet!
(det var med tunga steg jag gick dit!!).
 
Värmde upp på gåbandet, ca 3 km.
Gick sen till hörnan med fria vikter, lyfte väldigt lätta vikter.
Lite för armar/axlar, det behövs, för de är såå otroligt svaga.
 
Sen gick jag in i "cirkel- rummet",
körde där ett varv på maskinerna.
2 rep. på varje övning, det blev 18 min.
Kändes helt okey.
 
Avsluta på mattan, med lite stretch,
därefter nån minut på "vibrations-apparaten".
Lika bra, att "skaka loss" allt en stund.
 
De fick bli dagens träning på gymmet de.
Kändes bra & skönt efteråt.
 
Så det var med lättare steg, jag gick hem,
även om de var lite "trötta", efter träningen.
Skönt!
 
Nästa gång,
ska jag nog "belöna" mej & kroppen,
med en härlig stund i bastun.
För det är vi värda,
jag & min kropp.
 
Bra gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0