Söker ENERGI!!

Är så himla trött på detta!
Att varje dag "tvinga" mej själv, till i stort sett allt.
 
Saknar helt energin.
Kroppen är tung.
Tankarna i moll.
 
Och denna värk, som hela tiden tar så fruktansvärt mycket energi.
Undra, om det är därför allt känns så tungt!!
 
Skulle jag göra som det känns varje (nästan) morgon,
Ja, då skulle jag ligga kvar under täcket & bara vänta...
 
Men så kan jag inte leva mitt liv.
 
Utan varje dag, tvingar jag mej upp, och försöker göra lite av varje.
Och varje steg jag tar, och varje sak jag gör, känns.
 
Men jag provar att kämpa på.
Jag tar hänsyn och försöker lyssna på kroppen.
 
Fast, det är fruktansvärt svårt,
när huvudet vill, men kroppen inte kan.
 
Och utåt sett, syns det inte.
Men inåt, känns det!
 
Jag är otroligt STOLT över mej själv,
som är en sån KÄMPE, trots allt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0