Skön söndag

Hela denna helg har varit fantastisk!
Mycket ljus, känslor & ett lugn (har känt mej mer lugn än vanligt, skönt.).
 
Tyvärr vaknar jag fortfarande onödigt tidigt.
För tidigt för att kliva upp, och vara uppe till kvällen.
Å jag vet inte vad det beror på.
Så det är himla skönt, att jag kan krypa tillbaka å somna om, en stund.
 
Idag, fick jag mezz från Cilla som undra om jag va hemma på förmiddan.
De skulle in till stan en sväng.
Så jag fick finfrämmande, av de. Mysigt.
 
Jag hade planerat in en sväng till kyrkan, de è ju Allahelgons helg.
Denna gång provade jag Pingstkyrkan.
De va okey. (fast lite för mycket "högt bönande, av församlingen).
Hade turen att bli bjuden på fika efteråt, iaf.
Tack för denna stund.
 
Bytte om, och tog en timmes promenad uppe vid Solliden och skogen där,
skönt. Så himla fridfullt att gå i skogen...
 
Har anmält mej till 2 distans Healing ikväll.
Den fr "Plajaderna" var kraftfull.
Fick nog ta emot massa, kändes så iaf.
 
Har kollat på Solsidan,
haha, det är en bra & festlig serie. Bra för att vara svensk.
Och idag var det extra skoj ;)
 
Nu ska jag förbereda mej för nästa healing,
bästa att passa på, och ta emot de jag får.
 
 
(Ps/ Blev väldigt ledsen på mej själv idag.
Fast egentligen mest orolig! Hur det kan komma sig, att jag är så tankspridd/virrig/frånvarande.
Kände också, att jag kanske hade sårat. Inge kul alls!!). Förlåt! <3 //Ds).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0