Så kan de va

Ja, inatt var det en konstig natt!!
Blev ju helt "dopad" av healingen igår. Somna och vakna igen.
Och var vaken till efter 03 inatt!
Så när klockan ringde 06 imorse, va jag helt "borta"!
Så idag har jag mest gått som en "zoombi"...
 
Börja tvätta före 7,
lika bra de, så att jag skulle hinna med alla maskiner.
Tung tvätt denna gång, x antal mattor.
 
Sen hade ja 2 snubbar som kolla ventilationen i köket & på toan.
De ska springa in & ut i alla lgh under resten av veckan.
Kul! Nä. 
(jag nämnde röklukten fr fläkten/ och dåligt utsug, och det "FÖRSTOD" de....)
Ska bli spännande å se/känna sen. Om det blir nått utsug. Och bättre luft.
 
Tog en lång, härlig skogs promenad på eftermiddagen.
Gick upp till Solliden, genom skogen och bort till skidstadium.
(följde spåret, fast jag skulle hellre velat gått nån stig, men de törs jag inte, för då "virrar" jag bort mej!).
Nada, lokalsinne!!
 
Frusen har jag varit idag.
Grått & rått väder ute, brrr.
 
Ett kvällspass yoga,
"Rörelse i vila".
Jag är såå impad, av hur jag upplever "dessa långsamma rörelser".
Helt fantastiskt!
 
Mina tankar idag,
har haft fokus på nått speciellt.
Gång på gång...
 
Gjorde mej en sväng till kyrkan också.
De hade kvälls-öppet, för de "behövande".
Jag satt en stund.
Tid för tankar..
Skönt. Fridfullt.
 
Nu är det dags att sussa.
Jag känner mej lite "konstig" än..
Inte trött, utan orkeslös.
Tom, yr, lite frånvarande.
Jaja, det är nog bättre imorgon.
 
Hoppas på en skön, lugn, avslappnade & hel natts sömn.
Det behövs!
Både här & där
      God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0