Prov & behandlingar

Idag har det hänt lite extra igen!
Först var det dags för detta trevliga "cell-prov".
(nått jag verkligen INTE gillar!).
Ingen höjdare, att ligga där å skreva, med benen i vädret.
Och även fast jag provar att andas lugnt, djupt & vara avslappnad,
så måste jag medge, att de är jag inte!
Men men, de gick, som alltid.
Så nu är de gjort!
Duktiga jag ;)
(få se då, om svaret blir bra (och rätt).
De var på nyheterna senast igår, om "alla fel-svar", som Jämtarna fått gällande detta prov. Kul!).
 
Zonterapi-behandling,
Idag ska jag testa detta.
Spännande, och intressant.
Fast, AJ vad ont det gjorde, på vissa punkter.
Det kändes som om hon använde nålar & naglar att sticka/trycka med.
Ja, det var riktigt "smärtsamt".
Och vissa punkter gjorde ont ytligt, medans vissa satt djupt.
Och massa hon "kände/kom fram till" stämde.
Stopp i tarmen, problem i magen, bröstet, ryggen, nacken,
Ja, det är nästan lättare att räkna upp de ställen som var lugna, bra.
Det ska bli spännande och se, OM det går att lösa upp...
 
Avsluta med healing,
En riktigt genomkörare.
Hon kände mycket över huvudet, öronen, bihålorna, bröstet, magen, ryggen och instängda känslor och åsikter.
Ja, det fanns massor att jobba med där..
Det ska bli intressant och se, vad som kommer hända!
 
För som jag sagt tidigare,
så vill jag hitta felet, lösa upp det, och skicka det "dit pepparn växer"!!
 
Behandlingen idag tog nästan 2 timmar.
Ser fram emot nästa..
 
Gick hem efter behandlingen, blev trött & frusen.
Så jag tillbringa nån timme under filten, med värme säcken & fleecetröjan på.
Bästa att ta hand om mej <3
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0