På stan å uträtta några ärenden

Hatar allt som har med papper att göra!!
Och speciellt, då jag ska ha nått papper som jag absolut INTE vet vart jag har.
Eller ännu värre, inte äns veta VAD det är jag ska ha!
(och så skjuter jag upp allt som ska göras......
Men lika bra å ta tag i det omgående, så är de gjort sen).
Då känns det skönt.
 
Fick idag också förfrågan av Cilla, om jag kunde hjälpa henne med lite, inför helgen.
Å de skulle jag fixa.
(gjorde det idag också på en gång, ist för att skjuta upp de, och spara in i de sista).
Bra gjort!
Det blev ett ställe, där det fanns en massa gosaker som jag gärna hade smakat på...
Men dyrt!
Nästa ställe, där kände jag mej nästan "olovlig",.... Var ju ett tag sen jag handlade där!
Så jag fråga expediten om hjälp, annars har jag väl letat där än...
Men nu è de fixat å klart!
Duktiga jag.
 
Och så en sväng på bibblan.
Har fått för mej, att jag vill prova laga & äta lite vegetariskt.
Jag har provat äta det några gånger, och allt jag provat, har varit gott.
Och så anser jag, att de borde ju vara nyttigt & bra.
(sen, eftersom jag inte kan motionera bort, det jag stoppar i munnen, så får jag ist välja att äta mindre & nyttigare).
 
Och så har jag läst om personer som lagt om kosten, slutat med mjölk & gluten,
för att bli bättre i sin värk.
Och kan jag göra nått för att minska värken, så vill jag iaf försöka.
Så det är min plan nu,
få se hur det går / hur jag lyckas.
Lycka Till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0