Nya ryck & upplevelser

Igår var jag till Skålan och hälsade på Marika, nybebisen (Elisa), Cornelia & Bianca.
Ett sött gäng.
Lilltösen sov nästan hela tiden. Å jag "lekte" med de andra tjejerna.
Sen hade vi tur, och fick tårta, då "flickornas Moffa" fyllde år. HippHippHurra!
 
Idag torsdag, besökte jag Metodistkyrkan för en stunds andrum.
Jag hade inte en aning om, vad som skulle ske.
Det var första gången jag var där.
Det blev ett trevligt besök.
Jag fick nån broschyr, prata en stund, fick en bön läst.
Därefter kom 5 st till, så jag fick var med i deras "böne-stund".
En annorlunda upplevelse.
Blev sen bjuden på lunch.
Vilken tur jag hade.
Tack för allt..
 
Två pass yoga blev det också.
Först yinyoga. Skönt att töja på min stela kropp.
Sen kundalini yoga, med fokus på ryggen denna gång. Det behövs.
 
(träffa Åshild, så jag ändrade dag, för en dag i stillhet, till fredag ist). (går flera bussar då).
 
Med en skön, men öm kropp,
(skulle såå gärna vilja ha, några omgångar massage),
intog jag soffan & lite tv-tittande.
 
(PS/Ikväll blev jag sugen på mjukstut/mese, och tack vare Sofie & Cilla, kunde jag njuta av de. /DS).
Mumma ;)
 
Tackar för denna dag!
Hoppas & önskar mej en lång skön sömn,
och en intressant morgondag.
See You
Natti
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0