Nya Ica Kvantum

Idag var det invigning av nya Ica Kvantum, uppe i Odenskog.
Då tyckte jag, att en prommis dit, skulle passa bra.
Så jag tog mej en sväng dit.
Å fy Vad Folk!!
Stor & fin affär, fast även fast det var stort, så var de trångt inne.
Folk överallt.
Och köerna va gigantiska, väldigt långa.
Å där stod jag. Hade köpte lite godis ;)
Bra pris, 29 kr/kg, lagomt (för sån skit!!).
 
Det blev en bra sväng.
Så nu ikväll har jag ont i bäckenet/höfterna.
Och benen bränner.
Jag vet inte om det är för att jag har gått.
Lr om det är för att jag spänner mej, i halkan.
Lr om det är för att jag halkade till, tidigare i veckan.
Lr kanske yogan,
Vem vet!!
 
Men de går väl över,
som allt annat!
 
Nu ska jag prova sova.
Ny dag imorgon, med nya härliga tag!
  Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0