Ny måndag, nya tag!

Första måndagen i denna månad!
November, grå & trist. Några plusgrader och ytlig nederbörd.
 
Trött var jag också.
Vaknade, somnade om, vaknade igen, drack kaffe, kolla nyheterna, kröp tillbaka i sängen, läste fram till frukost.
 
Min Feldenkraise sj.gymn ringde i morse, och avboka dagens möte/träning.
Hon va sjuk.
Ny tid nästa vecka...
 
Igår bestämde jag, att jag skulle ta mej till gymmet idag!
Det var ett tag sen.
Fick testa mina nya skor, för första gången.
Bra, men inte 100:a!
Hoppas det blir bättre, med tiden.
Jag gick nån km, körde sen väldigt lite axlar.
Kände mej svag. Har nog tappat en del.
Muskler är ju färskvara!!
Hoppas jag orka köra på nu.
 
Ställde mej på vågen!!!
Inte kul :(
 
Men, vad ska man förvänta sig, då man äter för mycket onödigt,
och inte tränar!!
Så jag blir inte förvånad.
 
Så det blir till att (försöka) ta nya tag!
För jag vill INTE öka i vikt.
Utan behålla en bra vikt.
Och som det såg ut just nu, gå NER några kg.
 
Bara att kämpa på!
      (mina förebilder, bara att kämpa på).
 
Ja, det var allt för tillfället.
Det blir en sväng på yogan också, Yinyoga idag.
Måndag, så jag har möte ikväll.
Ser fram emot det. Hoppas vi blir några stycken. Det blir mera "Power" då!
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0