Lite mer av måndagen

Egentligen är jag så himla less, så jag vill bara skrika!!
Är så himla trött på kroppen, värken, den dåliga orken och alla mina negativa tankar & känslor.
Och mitt super dåliga minne/närvaro!!
Men som vanligt/alla dagar,
Är det bara att köra över allt, inte ge upp, lr känna efter, utan bara KÄMPA PÅ!
 
 
 
Jag hade tur iaf, gällande mitt gymkort,
Det funkar än!
Kanon.
 
Yinyoga passet gick bra.
Även om min stela kropp är bångstyrig!
Jag gör så gott jag kan, och dessamma gör min kropp.
Vi kämpar på.
 
Al-anon möte.
Ikväll var vi 10 st.
2 helt nya, och sen 3 som jag inte träffat tidigare.
Och känslan när jag gick därifrån, är betydligt bättre, än när jag gick dit.
Skönt, att det kan ge så mycket, genom att träffa & lyssna/dela med andra, i liknande situation.
Tack alla som va där, som gjorde så vi fick ett möte.
 
"Ödet", jag träffa Imber idag. Vi bytte nummer.
Ringde och prata med pappa. (han va "dålig", sa han själv!). Även om jag tyckte han "lät" starkare.
Synd, det har inte hänt mycket på dessa 3 v. (vad gör de där egentligen!!??).
Jag skrev till Annika. Hon skulle höra kolla lite.
 
Jaja, det var denna dag det!
Jag tycker inte det händer så mycket.
Fast, ibland händer de ju grejjer, utan att man tänker på det!
 
Det jag vill ska hända,
hoppas jag händer!!
 
Jag fortsätter drömma...
Nattinatt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0