Kraftfull Healing

Ikväll fick jag ta emot en väldigt stark & kraftfull healing via distans.
De va mäktigt!
 
Den börja vid 21.
Så stark & lång har jag inte haft förut..
(det blev "nästan" för kraftigt mot slutet. Jag blev helt slut!!).
 
Det började med,
att det kändes som om halva ansiktet på vä. sida blev förlamat. (jätte knepig känsla).
Benen blev jätte varma. Och det pirra i dem.
Och jag sväva.
Det gick "vågor" i överkroppen.
Sen kändes det som om jag "vreds" ur (som man vrider ur en trasa).
Och det kändes som jag blev jätte lätt / tom inom bords.
Det pirra & stråla från händerna.
Nått svepte över bröstryggen. Fyllde på med nått tungt.
Ett tryck i & över kroppen.
Allt kom och försvann i omgångar.
Stundvis var det så kraftigt så de va på "gränsen", till att börja bli (lite) för jobbigt.
Sen började jag bli trött..
Och mot slutet la jag mej på sidan, för att det kändes jobbigt att ligga kvar..
Och för att "de skulle få komma åt" baksidan..
Sen somna jag.....  Vaknade 23:20!!
Helt borta!!
Jag kände mej slut / matt / yr / helt urvriden!
Konstig.
 
Ja, det var en konstig, annorlunda upplevelse.
Så nog "tog det" alltid...
Kan tro, att detta kommer jobba under längre tid.
Så jag Tackar & tar emot <3
  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0