"Kors i taket" (brukar man säga ibland)

Och idag var de en sådan gång!
 
Skämt å sido,
Min kära bror ringde (det händer alltför sällan, att vi pratar).
Och de gånger vi pratar, blir alldeles för korta.
 
Men idag hann vi prata en hel del.
Då han var på väg ner till stan, för vidare färd mot stora huvudstaden.
(nått konvent genom taxi-rörelsen).
Kul för honom, att åka väg på nått sånt. Göra något annorlunda.
 
Jo, vi hann prata en hel del (lr jag iaf).
Å han lyssna & kände igen sig.
Såklart, vi är ju SYSKON.
"Ganska lika uppsättning av gener, arv" mm.
Även om våra erfarenheter skiljer sig, en hel del. Så är mycket lika.
Och jag bidrar gärna, med det jag vet & kan.
Hoppas det blir flera & mera sådana samtal.
Det behövs..
Kram Käre Bror.
Och jag önskar dej en trevlig resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0