Fredag hela dan..

Skönt när det börjar närma sig helg, (även om det för mej, inte är så stor skillnad).
Fast, det blir lugnare tempo, och mindre aktiviteter.
Så på så vis, märks skillnaden.
 
Tog det ganska lugnt från morgonen.
Var iväg på yin yogan, innan lunch.
Åt sedan. Bytte om. Tog sen en promenad ut till Lungvik. (bra med motion + spara busspeng).
Vi var 5 st på mindfulness träffen.
 
Därefter tog jag bussen till Torvalla.
Jag ska tillbringa kvällen med Sofie & Niklas.
Trevligt.
Å de bjöd på mat. Tacos fick vi, gott.
Sen såg vi på Idol.
Efter det, hade Sverige match mot Portugal (å jag vet inte hur det gick! Hoppas på vinst).
Jag tacka för mej Och åkte hem.
Jag hade turen att bli hämtad, (slapp bussen).
 
Lugn hemma kväll, med sällskap.
Vi surra lite.
John Blund kom, så vi gjorde kväll.
Nattinatt
Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0