Ett kort trevligt besök

Sandra kom till stan idag (fredag).
Skulle umgås med lillasyster & nån kompis.
Och sen sova hos mej, trevligt.
 
Jag kollade på idol, kröp sen i säng och läste.
När Sandra kom hem, kröp hon ner hos mej en stund.
Vi hade en mysig pratstund.
Sen var det dags att sova
  Älskar Dej
 
Lördag!
 
Vi hade bestämt att gå på gymmet tillsammans.
Kul med sällskap.
Och första gången för Sandra uppe vid Fyrvalla.
(tyvärr funkade inte hennes kort, så jag fick hjälpa henne in).
Hon cyklade.
Å jag tog en tur på löpbandet, denna gång blev det 4 km, varav 2 i lätt fart.
Sen körde jag lite styrka + cirkelträning.
Det kändes skönt.
 
Och så sällskap till frukosten, mycket mysigt.
Sen var det dags för Sandra att göra sig iordning för återfärd, mot S-svall.
Kort, men intensiv visit.
Och mysigt.
Tack för titten Hjärtat. Älskar dej. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0