En tanke slog mej

Ikväll på "rörelse i vila", slog det mej när jag låg där på mattan och på den mjuka bollen.
Hur mycket som händer omkring mej, både i tankar, men även i kroppen, som jag inte är medveten om!
 
Så jag blev påmind om HUR viktigt det är, att vara här och nu.
Att verkligen vara närvarande i det jag gör..
 
Det är dagligen, jag glömmer bort vad jag har gjort.
Speciellt när jag ska försöka komma ihåg, exakt vad / vilka rörelser jag gjorde under passet / träningen / behandlingen mm.
Skrämmande.
 
En stund tänkte jag,
ska jag måsta bara göra EN sak / vecka!
Och bara fokusera på det!!
 
Sådana gånger önskar jag,
att jag kunde sitta på en bergstopp i Anderna / Peru lr liknande,
och bara njuta av tystnaden & lugnet...
  EN DRÖM <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0