Det rullar på

I morse vaknade jag före 05!!
(de va då Sofie släppte ner bilnyckeln i brevlådan) hihi..
Å jag tyckte det var för tidigt för att vakna, så jag somna om.
Vaknade igen halv 8, mera "normal" tid då.
(tänkte igår, OM jag vaknar tidigt OCH är pigg, kan jag gå till gymmet,
men jag va inte pigg).
 
- 6 grader hade vi idag, och sol.
Friskt & skönt.
Jag var på gymmet vid 9. Lagom tid (just idag).
Fast, hela (nästan) gymmet var fullt av gymnasieungdomar.
De va inte trångt, men de rörde sig överallt.
 
Jag körde lite gå-band, styrka & 2 varv i cirkelsalen.
Det kändes lagomt.
(har ont i höftkammen & ljumskarna).
 
Va ner på stan en snabbis.
Skulle hämta ut en biobiljett, men de va stängt!
 
Sofie lämna bilen utanför mej,
så jag passa på att låna den och for å handlade.
TACK, det var skönt (att slippa bära allt själv hem).
 
Dags för 2:a behandlingen Zonterapi/healing.
Zonterapin gjorde såå himla ont, på vissa punkter.
Healingen tog bättre denna gång.
Jag kände tydligt av värmen. Och över hela kroppen under hela tiden.
Jag lyckades också slappna av så pass, (så jag slumra till).
 
"Rörelse i vila" stod på kvällens yoga-schema.
Å jag blir lika brydd varje gång, att det kan göra så himla ONT utmed ryggraden.
Jag klarar tydligen inte av "tryck" mot den. (inte nu iaf).
Undra varför?
Jaja, hoppas det ger med sig.
 
Kvällen tillbringades i soffan.
Bonde söker, och Grey`s, alltid nått.
 
Å nu är det dags att sova....
Jag vill drömma nått, det är så länge sedan!
SovGott, Dröm sött
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0