Dagen med många pass

Ja, så var det tisdag igen!
 
Klockan ringde strax efter 06,
härligt med morgonkaffe, när allt är så tyst & lugnt.
Ute är det mörkt, det tycker jag är skönt också.
 
Hatha passet börjar 7:30.
4 st va vi + ledaren.
Vi jobbade med ryggen, och bäckenet/höfterna.
Är såå stel där.
Ett bra, och skönt pass.
Att få gå hem & äta frukost efter, är toppen. Smakar så bra.
 
Medicin yoga innan lunch.
Där gör vi ungefär lika varje gång. Och det behövs.
Mina axlar är ganska omöjliga. Även vridningarna i ryggen.
Men, det är bara att kämpa på.
 
Feldenkrais hade jag idag också.
Fick ligga på mage denna gång också. (idag hade jag NYA strumpor på mej).
Vickade på fötterna, drog upp knät, placerade händerna högre upp, för att ta hjälp vid vridningen.
Låter knasigt, men häftigt.
Jag får som "lära om".
Och allt går ut på,
att göra så lite som möjligt, för att få till en så stor rörelse som möjligt!
Det går!!
Bara man kan ;)
 
Var på FK.
Ringe Telia också, hatar när de kommer papper, som jag inte fattar!!
 
Kvällens pass yinyoga & Kundalini gick bra, de med.
(de bränner i benen, efter kundalinin).
 
Sist men inte minst,
kolla jag på fotboll.
Sverige - Portugal = Förlust!
Trist.
 
Men nu ska jag sova.
Önskar att jag kunde komma bättre överrens, med mina kuddar.
Nattinatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0