3:e Zon / Healing behandlingen

Idag var det dags igen.
Jag tog mej en promenad, både dit & hem.
Kände att det kunde vara skönt & avkopplande.
 
Zonterapin gjorde bitvis lika ONT som de tidigare gångerna.
Och jag har fortfarande en djupt sittande öm punkt, över tarmen.
Även äggstockar.
Och de ömma "stick" jag kände bak i ryggen, kom även denna gång.
 
Under healingen blev jag illamående.
Det var en konstig känsla.
Det kom över bröstet / halsen.
Jag lyckades även slumra till, både på rygg & mage.
Det är bra, tycker jag.
 
Vi kände av healingen bägge två.
De var kraftigt.
 
När jag kom hem, åt jag lunch. Sen la mej för att vila.
Jag blev helt slut..
Somnade, och var liggandes i ca 2 timmar.
Det var både en skön, avkopplande känsla.
Samtidigt som det kändes nästan för kraftigt.
 
Jag kände iaf,
att jag inte skulle göra något mer, denna dag.
Tack för en givande behandling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0