Wow

5 dagar FULL RULLE!
Så här ska jag INTE göra!!
Jag vet att jag fixar det. Men hur mår jag!
Jo, jag är HELT SLUT!
Och det har jag varit flera gånger, dessa dagar.
Jag är absolut INTE "här & nu/närvarande", utan "flummar" bara med, utan att fatta.
Så himla tokigt!
 
Tänkte redogöra kort, för några dagar/saker.
Kom till H-dal på söndag.
Sov hos pappa söndag & måndag.
Det gick bättre än jag trodde.
Han är betydligt piggare nu. Han t.o.m skämta & var glad. Härligt.
Önskar dej allt gott & bra, kära far.
Krya på dej.
 
Tack goa Cilla, som följde mej till graven.
Å present fick jag.
Å vilken god & trevlig middag vi fick. På Fjällsjögården.
Tyvärr blev de ju inge visning av erat nya kök, p.g.a. sj.dom.
 
Å Sofie fick jag träffa på måndag, mysigt.
Å present fick jag.
Härligt att umgås.
 
Följde pappa till läkarn.
Det gick bra. Ny & trevlig och bra läkare.
 
Besök hos barnmorskan oxå!
Ajaj, stackars mej :(
Hoppas det löser sej. (vill inte göra om det!!).
 
Tog mej en gofika på Tårtbiten, (tröst fika).
Sen buss till stan, därefter tåg mot s-svall.
Kanonväder!
Super NÖJD med dessa dagar, men som jag sa,
- På tok för mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0