Vilken dag!!

Fredag den 24/5-2013, 
 
Oj!!
Idag har det hänt såå mycket,
så jag tror inte att jag kommer kunna somna ikväll. (och jag som ska upp tidigt för mindfulnessdag).
Men det har varit en fantastisk spännade dag.
 
Vaknade som vanligt, lite för tidigt.
Upp, kaffe, kolla nyheterna, kröp tillbaka i sängen, somna om.
Dax att kliva upp. Frukost & sen iväg ner på stan & till tågcentralen.
Mitt tåg mot Ö-sund började rulla 10.05.
Upptåget. Ett blått fint tåg, med lyxig toa. (kändes som å krypa in i ett rymdskepp, då jag gick in på toan).
Tyvärr tyckte jag inte att sätena på tåget, var så sköna. (inget för min rygg).
Framme i stan, strax efter halv 1.
Hade klipptid på NFI. Dax å toppa mej lite. (huvva dyrt, mot för va de tagit tidigare).
Tog sen en fika uppe brevid Daffys. Gott, å lite onyttigt.
Sen var jag och kika på en lgh. Bra läge centralt OCH med badkar ;)
Få se vad de blir av det.
Ett besök på bussterminalen. Fixa busskort & tabell, inför helgens åkande. (kommer bli spännade det).
Å så fick jag träffa SOFIE <3  Ska låna nyckeln till hennes lgh. Jag ska bo där i helgen.
Satte mej en stund på stan & LANDADE i allt som hänt hittills. (kände mej helt slut). Fast, på ett bra sätt.
Handlade sen på Traktören, tog bussen till Torvalla.
Å det gick bra!
 
Hemma hos Sofie.
(tyvärr är hon & Niklas på väg till Norråker).
Men mottagen av katterna blev jag.
Fixa lite i köket, gav blommorna lite vatten.
Sen satte jag mej med en kopp kaffe & en chokladbit på balkongen och NJÖT.
Vilken fantastisk skön känsla. Ett kanonväder. Så rofyllt att sitta där. Helt i lugn & ro.
Sen var det dax att kolla busstabellen!!
Ska bli spännande å se, OM jag kommer fram & tillbaka i tid. Hoppas det.
Å efter det, var det dax å prova fåigång Sofies data!!
Jag lyckades.
Så nu sitter jag här, och kollar runt lite. Läser, skriver mm.
Ska nu ta en kopp kaffe på balkongen igen & varva ner. (även fast kl. är 00.05)
Bör prova sova sen, ska upp tidigt & iväg ut på Frösön. Hoppas jag kommer dit i tid
 
Tack för denna händelserika dag.
Ta hand om dej <3 
GodNatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0