Underbara Härliga Sommarväder!

Äntligen!!
Sol, värme, klarblå himmel & inga "måsten"!
Helt fantastiskt.
 
Vaknade tidigt, som vanligt.
Det beror nog på ljuset. För nått annat tror jag inte att det är.
(även om tankarna finns på "annat").
 
Magen kändes ÖM idag med  + ryggen, (som mens-smärta ungefär).
Så jag beslöt att ta det lugnt idag, ingen träning.
(och jag hade tur, barnmorskan ringde och fråga hur jag mådde idag. Och berätta, att jag behövde inte vänta på nån kallelse inom nån vecka, De kallar om ca. 3 månader!, för kollen).
(men om jag fick ONT, skulle jag själv ta kontakt ,såklart).
Skönt att höra iaf!
 
Så, idag passade jag på,
att gå ut på gräsmattan & lägga mej.
Bara för att sola och må gott.
Och det kändes SÅ HIMLA SKÖNT.
 
Fick ett enkelt uppdrag av Sandra.
Att hämta henne på Birsta!
Kul va!! Mitt i min härliga solning ;)
Men, som pricken över "i:et", köpte jag mej ett par korta träningsbyxor. 
Kanon, inför sommaren & värmen.
Sen åkte vi hem, fixa blodpudding/lingon/vitkål, så himla gott.
Å så ut på gräsmattan ett tag till. Mysigt.
 
Dax för kvällens al-anon möte.
2 nya idag. Härliga delningar. Mycket elände de finns...
Kram till Er allihopa
 
Ja, de va lite om denna dagen.
Så, trött, nöjd & ännu lite öm i magen,
säger jag GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0