Trött

Inte sovit så bra.
Somnar om flera ggr.
Ger upp, även fast jag inte är pigg & kliver upp!
Intar morgonkaffet (bästa stunden på dagen) tror jag.
Drar sen ut lite på frukosten.
Eftersom jag ska på lunch-pass, MRL.
 
Svettigt pass!!
Härligt.
Idag tyckte jag inte de gick så bra.
Å så hade jag andra skor, de som har rundning under!!
Smart, då det är mycket "stå på ett ben" = Vingligt!! (bättre träning).
Haha.
 
Hem, luncha.
Tog sen buss nr:4 upp till sjukan.
Sandra hade tänkt kolla knölen på hälen. (men har fixat annan tid för de).
En annorlunda resa.
 
Sen hämta vi hem HOLLY.
Mysigt.
 
Sandra & jag tog en kvällprommis runt området.
Skönt.
Fast, jag har AJaj i magen. (ett band över magen, mellan naveln & bröstet).
Ska krypa i säng & hoppas på en lång, skön & god sömn,
Nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0