Tippbräda önskas!!

Idag sätts humöret & styrkan på prov!!
Har en j..ulsk smärta, stundvis. (i ett visst läge) AjAj!
Kan vara en nerv som kommer i kläm...
(misstänker det, eftersom det "strålar" ut i armarna & "hakar i" i bröstryggen).
Inte ett dugg roligt!
 
Har provat att hänga över soffkanten.
Både baklänges & framlänges.
(känns som om en "tippbräda"/hänga knäveck" skulle kunna dra isär kotorna, så det lossna).
 
Har avbokat tränings-passet ikväll.
(TAR HÄNSYN TILL KROPPEN).
(kan ju ändå inget göra).
 
Vilar & tar det lugnt.
 
Önskar jag slapp,
men måste ner på affärn och inhandla några saker.
(typiskt att det skulle ta slut just idag).
 
Sen har jag ju Lunch-Meditationen i kyrkan idag,
den vill jag inte missa.
 
Det känns lite bättre nu,
kan röra mej iaf!
SKÖNT!
 
Tog mej iväg på kvällens
Al-anon möte.
Det vill jag inte heller missa.
 
Genom lidit denna dag
Stark, Stolt & Nöjd.
(och som tur är, känns det bättre nu, mot för i morse).
Ge Aldrig Upp!
Kämpa På.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0