Seans I Njurunda

En gång i månaden är det en tjej som har stor seans i Njurunda Hembygdsgård,
och dit åkte jag ikväll!
Spännade, intressant & givande.
 
Sist men inte minst, tog hon kontakt med mej.
Hade en "man" med sig, sa hon, (jag känner mej mera bekväm, lr rättare sagt, jag känner flera kvinnor).
Fast, man har ju många "på andra sidan".
Men det var ingen som jag kunde känna igen, (tyvärr).
Hon sa iaf nått om "flottning", gamalt tillbaka, "svart/vitt" mm.
Däremot fann hon på mera rätt, när hon började prata om "Havet", (ej segelbåt, utan kryssning ist).
Och min styrka att gå på framåt, utan att bry mej om vad andra säger/tycker.
Min andlighet. Att jag ska börja nån gång, Meditera mera. Ställa frågor. Be om hjälp.
Lägga mej ner på rygg, blunda, och ta emot.
Ja, jag behövde inte vara orolig, allt kommer att lösa sig.
Jag har fårmågan.
Spännade. Härligt. intressant.
Såklart vill jag utforska detta...
 
Snälla hjälp mej/led mej, visa mej & var med mej.
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0