PingstAfton 2013

Så var det "helg" igen!!
(fast, det är inget jag egentligen märker nått av).
Jag har ju redan konfirmerat mej (och mina barn också), och gifta mej, ska jag  ju inte göra.
(men, mina barn såsmåningom "kanske". Vem vet).
Nämnde detta, eftersom "pingsten" är en "stor-helg" för just dessa aktiviteter.
Önskar ALLA en trevlig Pingst iaf.
Trevlig Helg!
 
Det blev ett kanonväder idag!
Molnen försvann & fram kom SOLEN & värmen,
så himla SKÖNT & trevligt.
Jag tog mej en LÅNG-PROMMIS på ca. 2 timmar.
Det blev en sväng upp till Sidsjön & ett varv runt där.
Så himla härligt.
Sen kolla jag på HOCKEY, Sverige-Finland OCH Sverige VANN!!
Grattis.
Så imorgon spelar de igen, i finalen. Spännande.
Efter matchen tog jag bussen ner till stan, gick en sväng ner till hamnen.
Satt där en stund, och bara njöt i solen. Och myste med vattnet i sikte.
Gick tillbaka till stan. Köpte en MJUKGLASS, satte mej vid ån & mumsade.
Tänk vad bra man kan ha de!
Tillbaka hem & har nu kollat på Melodifestivalen.
Tror min favorit blev Danmark (mysig flöjt & trummor).
Men även Belgien lät okey, bra fart på den låten.
Få se vem som tar hem detta i år.
 
Saknar mina fina, underbara döttrar.
Tänker på ER, ska ni veta!
Min Kärlek Till ER Blommar Alltid <3
Ni è de bästa som finns <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0