Överraskad

Idag, Kristi-himmel-färds-dag, blev jag glatt överraskad.
Det ringde på dörren.
(Å inte tänkte jag öppna, för jag känner ingen här.)
Fast envist ringde det på dörren, så jag gick å kika,
Å DÄR STOD CILLA,
MIN ÄLSKADE DOTTER.
 
Å vad jag blev glad.
Å så fick jag blommor. Så fina.
Sen hade hon köpt krämbulle, så nu blev de gofika oxå.
 
Sen åkte vi till Birsta en sväng, och Ikea.
Cilla handla lite. Å jag köpte nån blomkruka som Sofie ska ha (vi ska sätta om blommor sen).
Var hann en sväng på biltema oxå.
 
Innan vi åkte hem,
stanna vi till på Q-wok och åt.
Gott, & trevligt.
Sen hem och bara myste & slöa.
Cilla stanna över till nästa dag.
 
Tack, för en trevlig, glad & mysig överraskning,
Älskar Dej <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0