Lyssnat till kroppen

Idag fick kroppen bestämma!
 
Men ett ord = SKIT!
 
Lite förklaring,
Vaknade tidigt, svettig & ur gängorna.
Kände en "annorlunda" smärta i hö fot, mitt på utsidan, där inne, nån stans.
(tänkte "är det överansträngning"??).
Tänkte, då tar jag det lite lugnare idag. Kanske en liten prommis, yoga lr nått.
Tog ett hett bad, för att mjuka upp kroppen & komma igång.
Men de hjälpte inte, hela kroppen betedde sig konstigt!
Öm, ont, stel, värk, yr, illamående, matt, ont i magen, lös i magen,
ja bara SKIT!
Så det blev pyjamas HELA DAGEN!!
 
Fast, kvällens möte åkte jag på,
även fast magen var orolig & kroppen matt.
(lite orolig va jag, när det knep till i magen & jag fick KNIPA till ordentligt).
Men jag fixa det!
Och mötet var bra.
Idag handlade det om 1:a steget.
Tack för denna dag & tack gänget för allt vi dela.
Å till mej själv,
KRYA PÅ DEJ <3
  Knip & kämpa på....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0