Lugn helg

Fredag 10 maj.
Cilla åkte hem efter lunch.
Tomt blev det.
 
Jag har fortfarande ont i bröstryggen. Stel som bara den.
Har försökt sträcka ut, genom att hänga över soffkanten, rullat över kaveln mm.
Men inget hjälper, så det blir en lugn helg, UTAN träning!
 
Haft besök av Bengan.
Vi har inte gjort annat än å slöat & ätit!
Varit en sväng till Birsta & kollat runt, å fikat.
Massa onyttigheter, choklad, hamburgare, kinamat, mackor,, å så en mjukglass till sist!
 
Jag har inga bevis,
men jag misstänker starkt,
Att all onyttigheter gör så att jag blir trött.
Både "sovtrött" & trött i kroppen.
Inte bara "stinn", utan jag har inga energier till att vara effektiv/vara i gång.
Så jag bör försöka låta bli, allt det där "goda", (som jag kan vara utan).
Det förstör så mycket för kroppen & "Må Bra" känslan.
Jag får t.o.m. MERA värk av "skit-mat/godis",
och det VILL JAG INTE!
 
Nä,
mera NYTTIGT ska det vara!
Frukt & grönt, små portioner mat, och "minimalt" av "gosaker".
Så får det bli.
 
För hälsans & MIN skull
Sköt Om Dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0