Lite trött/seg

Undra om det är kebaben & mjukmackan som jag åt härom dagen, som spökar!
Som gör att jag känner mej trött, menar jag.
Kan ju vara vadsomhelst, men tanken slog mej.
(vitt mjöl, bla. Inte bra).
 
Gick trögt på gymmet också.
Orka knappt "gå" på bandet änns!
Och MRL-passet kändes JÄTTE JOBBIGT.
Fast, jag kämpa mej igenom.
 
Bastu, lunch,
å en mjukglass på torget.
Det var jag värd!!
 
Skönt väder idag.
Tog mej en 1 timmes prommis på kvällskvisten.
(tänk att man hinner såå långt, på den tiden).
 
Idag har jag chattat med ett medium!
(ställt en fråga iaf).
Fick svar...
Ett bra svar.
Känns bra. (hade känslan av det svaret).
Bara att kämpa på!
(men, lider gör jag också. Känns orättvist).
  Med Tankens Kraft!
 
Tur att internet funka idag.
Igår sluta den huxflux. (verkade som om virusskyddet var ur funktion!)
Ingen kontakt med internet iaf. Varför/hur/ lr vad??
Ingen aning!
Men nu funkar det!
Tack.
 
Jo, jag har mailat Agneta Sjödin också!
Jag har ju lite frågor ang Pilgrimsvandring.
Fick svar, Tack.
Bara att läsa på då!
(är ju sugen på en vandring).
Dubbel Glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0