Känslosam dag

Mycket känslor i farten idag!
Härligt!!
 
Vet inte varför,
men flera gånger idag har tårarna bränt bakom ögonlocken,
t.o.m kommit fram...
 
Känt mej "sårbar & ynklig", Tyckt att mycket "gått emot",
inget av det jag kollat upp, verkar passa mej idag.
Det mesta har känts motigt!
 
Jag har reagerat starkt på flera program jag sett på TV,
mycket känslor. Både sånt som varit "fint" & sånt som varit "sorgligt".
Meditationen i kyrkan, gav mej reaktion
Passet på gymmet, gav mej också känslor
Min "delning" om temat "sorg & skam" gav mej tårar i ögat.
 
Även om det ibland kan vara jobbigt med dessa känslor (speciellt när jag är tillsammans med andra, vissa ställen/situationer passar det sej ju inte, att börja "lipa"på),
så är jag så tacksam & glad, att det kommer fram.
Så himla SKÖNT att få fram känslor.
 
Så jag TACKAR MEJ SJÄLV,
för mina fina känslor idag.
KRAM
Släpp Känslorna Fri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0