Fortsätter att njuta....

Ännu en fantastisk varm, solig & underbar dag!
Bara att gilla läget...
 
Gjorde en repris på gårdagen,
tillbringa tid på filten, ute på gräsmattan, sola & bara njöt i solen.
Tänk, vad härligt det är, när man tar tillvara på "nuet".
 
Magen är betydligt bättre idag, skönt.
(även om det ännu märks, vad jag varit med om).
Fast, det går över.
 
Fick ett "infall" idag!
Åkte ner på stan, köpte en klänning (som jag kikat på länge),
+ en vit blus.
Fick väl lust med det, då det känns "somrigt" nu...
Det blev en mjukglass oxå ;)
 
En enkel, lättsam middag, (tonfisk, ägg, keso & grönsaker),
sen buss ut till Gångviken och SBC-möte, mitt 7:e.
Tänk, vad tiden går.
 
Har mailat Marie, Mjs-glädjekälla.
Ska fundera, men det lutar nog åt, att jag "slår till",
och går kursen.
Har inget att förlora (förutom pengarna då, såklart).
Men jag tror nog, de är värt de!!
(tar gärna emot "ett tecken", lr budskap), snälla.....
 
Så jag ska nu snart krypa ner,
och drömma goda drömmar....
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0