D-Vitamin

Nu har jag ätit D-vitamin tabletter i tre månader!
Och kan inte påstå, att effekten har blivit som jag hoppades.
Inte är jag full av energi & glädje...
Men men, det kanske inte blir roligare än så här ;)
 
Såklart hade jag hoppats att känna nån stark effekt,
efter 1 tablett, 1 vecka lr 1 månad iaf!
Vore ju kanon, om man tog 1 tablett, å sen bara stråla av energier!
(fast, då får man nog återvända till när man var barn).
 
Nä, men jag är nöjd ändå.
Det är bara att acceptera hur allt är.
Ibland är man uppåt, pigg & allert.
Nästa stund, trött & ur gängorna,
sånt är livet!
Bara att gilla läget.
Och det gör jag
Nu är vi inne i maj månad, och förhoppningsvis kommer solen & värmen,
för att ge oss alla, ENERGIER & GLÄDJE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0