Bra träning idag

Vilken HÄRLIG känsla det blir, när nått går bra!
Gav mej iväg till gymmet i morse, (inte lika "pigg" som igår, men ganska).
Intog gå bandet, och gjorde drygt 7 km, (aerobic).
Varvade gång med lätt löpning.
(flåset helt okey, svetten kommer & knäna kämpar på!).
Höll på 1 timme,
gjorde tydligen av med drygt 500 kalorier (man får kämpa hårt/länge).
Men jag är helt klart nöjd!
En sväng cirkelträning också, (lite armar & ben).
(jag kör ju inte hårt, utan med lätta vikter & inte så många rep/set).
Utan mera för att röra på kroppen.
Känns iaf bra efteråt.
NÖJD!
 
Å solen sken även idag!
Den var riktigt varm ett tag.
Jag satt (låg på köksgolvet i dörröppningen) på balkongen,
så varmt & härligt.
Bäst att ta vara på solen..
Jag känner mej gladare av lite färg på kroppen, å det ser väl fint ut.
MysPys
Tackar för dagens träning & sol!
Och hoppas på fortsatt glädje/styrka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0