Ännu en solig dag

fredag, 31-5-2013,
Tiden går!
 
Tidigt i morse såg det lite mulet ut!
Fast, det sken upp....
Så nu skiner solen, från en i stort sett klarblå himmel. Super härligt!
Tempen låg på, ca. 20 grader kl 08.
 
Magen är bättre (lite öm bara).
Däremot har jag ont i höfterna, (beror troligtvis på att jag gick i mina gladiator skor).
"Ska man vara fin, får man lida pin" Haha!
Jag ska nog se mej om, efter ett par "riktiga" sommarskor, = tofflor, som är bra att gå i!!
Sen borde jag köpa mej ett par nya, bra gympa sko.
Är så trött idag, vet inte varför. (kanske efter helgen).
 
Nu har jag anmält mej,
till kursen i,
Andlig Personlig Utveckling.
Det ska bli jätte spännande.
Få nya verktyg, att komma vidare....
Kul.
 
De va allt för tillfället,
tänker nu fortsätta njuta, må gott & ta hand om mej!
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0