1:a Maj

Välkommen Härliga Vår!
 
Vaknade vid 05 första gången, (onödigt).
Vaknade igen strax före 10!!
Kände mej jätte konstig, Usch.
Så när Sandra ringde, så svara jag så konstigt. (t.o.m. hon blev brydd).
Piggande till efter lite kaffe iaf, skönt.
 
Åt sen frukost, (får skjuta på allt idag, eftersom dagen började så knepigt).
Gjorde mej iordning för en cykeltur ner till stan.
Det är ju onsdag idag, så jag ville se om kyrkan hade sin vanliga onsdags-meditation. 
(fast det är ju röd dag = SÖNDAG, egentligen),
Men så var det ju tyvärr inte!
Men då tog jag och MEDITERA själv, utanför kyrkan i solskenet.
OCH DEN MEDITATIONEN GJORDE SUSEN!,
Jag kände mej betydligt piggare, gladare & mera uppåt efteråt, SKÖNT/HÄRLIGT.
 
Sen vidare till gymmet.
Där blev det ca. 50 min på löpbandet, (varvat med gång & lätt jogging i backe).
Därefter lite cirkelträning.
Det gick så bra att träna, och det kändes SUPER HÄRLIGT.
"Tack för det".
 
Gick ner till ån och mumsa på en banan efter träningen, Mysigt.
Hamna sen på torget en stund,
där kom jag mitt uppi 1:A MAJ-TÅGET med musik, sång & prat.
(tror det var mitt första 1-maj-tågs-demonstration/firande/parad som jag någonsin sett).
Det var inte så märkvärdigt,
förutom ett gäng Columbianer  i färgglada kläder, som spela trummor + en på styltor.
De blev jag glad av, härlig musik.
 
Cykla sen hem,
kaffe, och så middag.
Därefter iväg till kvällens Al-anon möte.
Idag var vi många, 12 st! (vi brukar vara ca. 5-8). Så det var kul.
Å alla hade vi våra delningar att ge.
Och dagens tema, 1:a steget...
Bra möte, kändes bra.
Och jag kände mej stark.
TACK.
 
Ny period med datamängd,
så nu kan jag använda internet igen.
Och lyssna på musik bla.
Ja, allt för den delen, snabbare fart.
Härligt.
 
Ligger nu här på soffan,
känner mej "lättare" i hela kroppen/sinnet,
så himla härligt.
TACK.
 
Pratat med mina Älskade flickor idag,
En Härlig & Underbar GÅVA.
ÄLSKAR ER.
Ser nu fram mot våren & resten med nya energier...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0