Vilo-kväll

Trött!! Blir det när jag har mer värk!!
(slumrat i soffan, flera ggr).
 
Ja, det blev en hemma kväll, utan träning.
Ingen mening att försöka, när jag har den "känslan" & onda i ryggen.
Hoppas det är borta/bättre imorgon.
Vill INTE tappa massa tränings tillfällen.
 
Sen får jag ännu mera ont, av att vara "passiv".
Det känns direkt i ryggen, om jag "ligger/tar det lugnt" för mycket.
 
Sandra tog en vilokväll oxå.
Hon var trött, hade ont i ena höften.
(bör nog verkligen känna av kroppen, efter sitt spinning-pass).
Hoppas vi bägge è på benen igen, imorgon.
 
Nu ska jag fortsätta slappa,
och snart krypa i säng.
Och förhoppningsvis sova bättre än i natt.
Nattinatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0