Vilken weekend

Söndag 3/3-2013,
 
Fr. onsdag -
Fick besök. Tog en fika på ett nytt ställe (kan varmt rekomenderas, då mackorna var enorma!).
Jag tog bara kaffe, (hade ju lunchat medhavd mat efter träningen).
Checka in på hotellet. Ett annorlunda sådant. (typ "finare slotts-rum"!!) Högt i tak, kakel ugn, vackra golv & taklister, väldigt speciellt.
Vila, prata... (många blandade känslor & tänk..)
Även om det stundvis var jobbigt, så var det skönt!
 
Middag runt hörnet (typ 10 meter, ut genom ena dörren & in genom nästa).
China mat, gott. Jag tog friterad kyckling. Såå gott.
Mera prat...
En prommis (köpte choklad till kvällen).
 
Jag gick till mitt "2:a möte".
Denna gång var vi 10 st. Så intressant och höra andras berättelser/upplevelser/delningar...
Mycket är svårt, alla är vi ju olika, men hopp finns....
Så glad för alla som lyckats.
 
Tillbaka till hotellet,
mera prat. Känslor, Funderingar.
Känns alltid bra att prata. Och det behövs.
 
Dax att sova,
svårt!!
Ett himla oliv utanför, nått sorts "uteställe/pub". (100 dagars!!)
Musik, skratt, prat & skrik!!
(jag somna vid 3!!)
Vakna igen mellan 5-halv 6, då skrapning/skottning/bort-forsling av snö gjordes utanför fönstret!!
OGILLAS!!
En hotellnatt man sent ska glömma. Ingen höjdare till frukost heller, men men.
 
Sandra sluta som tur var, redan halv 9.
Så vi hämta upp henne och började hemfärden mot Ö-sund.
 
Väl framme i stan,
hämta nyckel hos Emil.
Slappa i lgh tills Sofie kom och hämta mej.
(Sandra stanna hos Emil).
 
Till Sofie,
Sofie & Niklas bjöd på jättegod middag. Lax, mums.
Sen fick jag "snickers", såå himla goda.
Tillbringa tid med Sofie, (Niklas passa på att vila).
Sen kolla de film, och jag bada. Härligt.
Tack för en mysig kväll
<3
 
1:a Mars,
MINDFULNESS, "EN DAG I STILLHET".
Så var det dax för min 3:e dag i stillhet, ute i kaffestugan, på Frösön.
En underbar dag, för kropp & själ.
Sånt behövs. Jag behöver "guidning", så härligt att bara lyssna & va i stunden!
Balsam för själen <3
 
Fredagskväll,
ensam i lgh, slappa, bada & bara njöt.
 
Lördag,
mot H-dal, (i snöstorm). Fyfarao... vilket väder å köra bil i!!
 
Hälsa på pappa.
Önskade han fick må bättre. De kommer bli bättre...
 
Cilla hämta mej,
och vi far till Solberg!
Rickard har fixat & bjuder på 3 rätters middag.
Nån sorts gratinerad ost till förrätt, fylld kyckling & ris till huvudrätt & chokladpudding med grädde som avslut. Jätte gott. Sen massa godis, och kaffe & gofika (men då va jag så mätt, så jag va tvungen å spara).
Hade en skön mysig & avkopplande kväll tillsammans.
Sov över där.
Tack Cilla & Rickard.
 
Söndag,
Upp tidigt, Åkte med Cilla ner på byn.
Hon ska jobba & jag ska invänta skjuts mot S-svall igen.
Haft turen att träffa mina tre underbara barn under dessa dagar (om än, inte samtidigt).
Men jag är lyckligt lottad,
Ni è Underbara,
ÄLSKAR ER!
Puss <3
 
Nu åter i S-svall,
vi åt en sen lunch på Divan, "en kebab-rulle", gott.
Du lämna av mej & for sen vidare mot U-sala.
Tack för skjutsen & allt prat..
 
Nu ska jag ta vara på resten av helgen/kvällen,
och ladda inför kommande vecka!!
Ta vara på livet!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0